RM PRO - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Καλώς Ήλθατε

Video ρυθμίσεων, Βιβλία Οδηγιών Χρήσης, Συχνές Ερωτήσεις

rm pro sto android

Γενικές ρυθμίσεις του RM PRO, όπως εγκατάσταση, λειτουργίες κ.ά.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Δείτε στα παρακάτω βίντεο πώς να πραγματοποιήσετε την εγκατάσταση του RM PRO.

Video εγκατάστασης του RM PRO.

Εγκατάσταση σύνδεσης RM PRO με την εφαρμογή για κινητά.

Σύντομα διαθέσιμο

ΡΥΘΜΙΣΗ

Δείτε στα παρακάτω βίντεο πώς να πραγματοποιήσετε τις ρυθμίσεις του RM PRO.

Video ρυθμίσεων και λειτουργιών του RM PRO (Android).

Σύντομα διαθέσιμο

Video ρυθμίσεων και λειτουργιών του RM PRO (iOS).

Σύντομα διαθέσιμο

ΒΙΒΛΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ, ΤΕΧΝΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

Κάντε λήψη του αρχείου που σας ενδιαφέρει από τη παρακάτω λίστα για το σύστημα engage.

user-manual

Έχω συνδέσει τη συσκευή στο ρεύμα, αλλά δεν ανάβει κάποια ένδειξη. Τι μπορώ να κάνω;

Όταν συνδέσετε τη συσκευή στο ρεύμα, η ενδεικτική λυχνία LED θα ανάψει. Αν δεν ανάψει, ελέγξτε τα παρακάτω:

  1. Ελέγξτε αν υπάρχει κάποιο ορατό πρόβλημα στο τροφοδοτικό, π.χ. σπασμένο, κομμένο καλώδιο)
  2. Ελέγξτε το καλώδιο USB αν έχει κάποιο ορατό πρόβλημα, π.χ. σπασμένη θύρα, κομμένο
  3. Αν έχετε ελέγξει τα παραπάνω, πολύ πιθανό να υπάρχει πρόβλημα στη συσκευή. Επικοινωνήστε με το κατάστημα που προμηθευτήκατε το προϊόν για έλεγχο και αλλαγή.

Με ποία ασύρματα WiFi είναι συμβατή η συσκευή RM PRO ;

Η συσκευή RM PRO λειτουργεί με ασύρματα WiFi δίκτυα 2.4 GHz, και δεν υποστηρίζεται η λειτουργία της σε δίκτυα 5.0 GHz. Αν λειτουργείτε σε τέτοια δίκτυα, μπορείτε μέσα από τις ρυθμίσεις του router σας να αλλάξετε αυτή την επιλογή.

Η εφαρμογή e-control δεν μπορεί να βρει τη συσκευή RM PRO. Τι μπορώ να κάνω;

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα επανασύνδεσης της συσκευής σας:

  1. Κλείστε και ανοίξτε ξανά την εφαρμογή e-control στο κινητό σας.
  2. Ελέγξτε ότι η συσκευή RM PRO είναι στο ρεύμα, και το LED είναι ON.
  3. Ελέγξτε στις ρυθμίσεις του router σας ότι η επιλογή DCHP είναι ενεργοποιημένη.
  4. Ελέγξτε στο λίστα των συσκευών στο router σας, αν υπάρχει η συσκευή RM PRO (MAC address search)
  5. Κάντε επανεκκίνηση του router σας.

Πόσες συσκευές μπορώ να ελέγχω με τη RM PRO ;

Τουλάχιστον μέχρι 100 συσκευές, αλλά μπορείτε να προσθέσετε ακόμα περισσότερες. Αυτό, όμως, θα επιβαρύνει τη ταχύτητα λειτουργίας της εφαρμογής.

Πώς μπορώ να κάνω επαναφορά της συσκευής ;

Κρατήστε πατημένο το κουμπί «RESET» στη συσκευή μέχρι το LED στη συσκευή να αναβοσβήνει γρήγορα.

Πώς η συσκευή αναγνωρίζει το τηλεχειριστήριο μου ;

Αρχικά, θα πρέπει να συνδεθεί η RM PRO με το WiFi δίκτυο του χώρου σας και με την εφαρμογή στο κινητό σας. Η συσκευή θα μπορεί να επικοινωνεί με το Cloud server μέσω του router σας. Η εφαρμογή του κινητού σας, θα στείλει τις εντολές στη συσκευή RM RPO μέσω του Cloud server. Αυτό ισχύει είτε βρίσκεστε στο ίδιο χώρο με τη συσκευή, δηλαδή το κινητό και η RM PRO είναι συνδεδεμένα στο ίδιο WiFI δίκτυο, είτε το κινητό σας λειτουργεί σε 3g/4G δίκτυο.

Τι αντιπροσωπεύει ο διαφορετικός φωτισμός LED ;

Μπλε WiFi LED : Όταν αναβοσβήνει γρήγορα, η συσκευή βρίσκεται σε κατάσταση αρχικής σύνδεσης με την εφαρμογή κινητού και δίκτυο WiFi χώρου. Όταν αναβοσβήνει αργά, η συσκευή έχει χάσει τη σύνδεση της με το δίκτυο WiFi ή δεν ολοκληρώθηκε η σύνδεση με την εφαρμογή.

Πορτοκαλί LED : Ανάβει όταν η συσκευή βρίσκεται σε κατάσταση εκμάθησης ή όταν πατήσετε ένα κουμπί εντολής από την εφαρμογή του κινητού προς τη συσκευή που ελέγχεται.

Στην εφαρμογή εμφανίζεται το "Network Interrupt". Τι σημαίνει αυτό ;

Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή βρίσκεται στο ρεύμα. Έπειτα ελέγξτε τα παρακάτω:

  1. Κάντε επανεκκίνηση της εφαρμογής στο κινητό σας.
  2. Πολύ πιθανόν να υπάρχουν πολλές ασύρματες συσκευές στο δίκτυο σας, και να δημιουργούν υπερφόρτωση στο WiFi σας.
  3. Πάνω από ένα κινητό, ταυτόχρονα, προσπαθεί να στείλει εντολές στη συσκευή, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σφάλμα στη λειτουργία της συσκευής.
  4. Δοκιμάστε την εφαρμογή από διαφορετικό κινητό.